16 augustus 2013

Slagingspercentage, 0,01%



Okay ik heb dus een blog hè, maar de fashion/beauty/inspiratie-blogs schieten uit de grond, dus dat wil ik niet doen. Dat probeer ik zelfs te vermijden. Máár. Ik merk dat ik zo eigenlijk geen volgers opbouw.


Dus nu ben ik benieuwd hè, als überhaupt mensen dit al lezen -boehoe-, wat lees jij graag? Wil je meer lezen, zo ja van wat? Waar liggen jóúw interesses met betrekking tot het lezen van een blog van iemand.

Want zonder volgers is er natuurlijk geen kut aan eigenlijk.  

SO MAKE ME SUCCESSFUL BITCHES. Dus dat.









7 opmerkingen:

  1. Sowieso nooit schrijven wat je denkt dat anderen willen lezen, maar juist je eigen ding doen - dat zou ik aanraden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je helemaal gelijk in! Dat is ook precies wat ik wil. Ik ben ook gewoon ik! :)

      Verwijderen
  2. Ik vind het zelf altijd het allerleukst als ik merk dat een blogger echt zichzelf is en niet schrijft om het publiek maar tevreden te houden. Je schrijft toch immers omdat je het leuk vindt?

    Ja natuurlijk wil je volgers, dat hoort er ook een beetje bij, maar ik blijf toch meestal hangen op de blogs die gewoon "ik ben mezelf, uniek" sfeertje oproepen. Soms zijn dat inderdaad de blogs met weinig volgers, maar hey; Underdogs are cool!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik dus ook! Maar soms voel ik me lichtelijk verplicht te gaan schrijven omdat het al weer even terug is.

      Maar ik blij lekker bij mezelf inderdaad!

      Verwijderen
  3. Af en toe een thema kiezen dat je aanspreekt en een weekje/paar dagen fashion/beauty/inspiratie-blogposts die rondom dat thema zijn gebouwd posten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las je post, verkeerd, maar idee blijft, maar dan met andere soorten blogposts.

      Verwijderen
    2. Haha dank je wel voor je bijdrage, ben inderdaad al hard aan het brainstormen!

      Verwijderen