8 augustus 2013

Vakantie? Drukkantie bedoel je!


Sodemieters zeg. Vriendlief en ik hebben nu bijna een week vakantie er op zitten en we hebben het geloof ik nog nooit zo druk gehad. Auto maken, kart maken, morgen nog eens racen. We zijn kapot! Het enige wat we doen is sleutelen, eten en slapen.

In de "Niks niks niks - alleen vakantie" blog schreef ik dat zó toe ben aan vakantie. Nou volgens mij gaat dat na morgen eindelijk gebeuren. Vanavond moeten we nog even mijn racer afmaken, want morgen ga ik circuit rijden. En ja ik ben een kick-ass chick want ik heb mijn eigen race auto. Hier, PLAATJE. En ja hij is fucking roze. Isn't that awesome?


Anyway, back to the point. Morgen ga ik dus racen en er moest van alles gauw nog even afgemaakt worden, aangezien ik het weer had gesloopt en ik alles op het laatste moment altijd doe. Ondertussen wilde vriendlief ook eens aan zijn kart gaan beginnen, dus zo gezegd zo gedaan. 

Oh trouwens, YES magazine vond me ook cool, want heb daar een keer ingestaan met een interview omdat ze me tof vonden. Duh.

Eigenlijk is het beide nu wel redelijk klaar. Laatste dingetjes doen vanavond en dan is de racer klaar (en gaan we morgen rond 7 uur hier weg, joepie) en de kart ook. Dan zaterdag. RUST. GENIETEN. Echt even niks hoop ik. Volgende week gaan we ook alleen maar even leuke dingen doen en niet meer denken aan sleutelen. Okay misschien een beetje, maar niet meer stressen.

Wat vinden jullie eigenlijk van vrouwenvolk die aan racen of andere 'mannen'sporten doen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten